Kad ir pats labākais laiks, lai pasūtītu augus?

Lūdzu pasūtiet augus pa telefonu, e-pastu vai mūsu internetveikalā, pēc iespējas ātrāk, jo dažiem augiem piedāvājums ir ierobežots. Pasūtījumi tiek apkalpoti pēc principa, kas pirmais nāk, to pirmo apkalpo. Ja jums nav ļoti nopietni iemesli, lūdzu nelūdziet jūsu pasūtījumu apkalpot ārpus kārtas.

Vai jūs maināt šķirnes, ko esmu pasūtījis pie citiem tirgotājiem?

Nē, mēs jums atsūtīsim tikai tās šķirnes, kuras esat pasūtījuši. Mēs neapmainām pret citām šķirnēm.

Kas notiek, ja esat ziemā pasūtījuši augus, bet pavasarī tās nav pieejamas?

Reizēm gadās, ka sals vai slimības sabojā augus, šādos gadījumos, par iztrūkstošām šķirnēm mēs atgriežam iemaksāto naudu.

Ja esmu jau pasūtījis un samaksājis par augiem, bet tie vēl nav atvesti, vai varu papildināt pasūtījumu?

Diemžēl jaunais pasūtījums netiks apvienots ar esošo, bet tiks izpildīts, kā atsevišķs pasūtījums.

Tiešām vēlējies atstāt savu pirkumu grozu?

Ievadi savu kontaktinformāciju, lai saglabātu savu iepirkumu grozu. Iespējams mēs nosūtīsim arī kādu patīkamu atlaides kodu :)